Langit.

MB JOHOR DATANG KEDAI, ORANG LARI?

Tak baik korang buat Dr Sahruddin macam tu. Tapi nak buat macam manakan, itu je cara nak mengajar pemimpin yang tak ada dalam hati rakyat.

Ops Johor dapat info, kejadian berlaku semalam di Warung Manja, Rambah, sekitar DUN Kukup.

Siapa yang tak sakit hati dengan pentadbiran hari ini? Langsung tidak ada perancangan dan pendirian yang jelas! Tapi berlagak pandai.

Korang ingat kalau tak ada PRK nak ke dia turun ke Tanjung Piai bertanya khabar dan berjumpa rakyat? Jangan mimpilah! Kadang-kadang kita sendiri tertanya-tanya Johor ni ada MB ke tidak

Ketua kampung kalau minum kat warong pun ramai yang akan bersama, ini MB kot! takkan macam itu layanan nya?

Selalu dia turun ke program nampak ramai sebab dikerah semua penjawat awam untuk bersama, boleh lah dia mendongak ke langit, hari ini barulah dia tau langit tinggi ke rendah!

OpsJohor #PRKTanjungPiai